Zenedoboz
Kloiberaudio 2006.06.08. 15:50
VW Caddy
A VW Caddy alap esetben olyan távol áll a sportosságtól, mint Makó Jeruzsálemtől. Mégis, egy kis átalakítással rövidíteni lehet ezen a távon és a hifi beszerelésével akár még demó autónak is tökéletes szolgálatot tehet a kis zenedoboz!
|
A végeredmény. | A négykerekű tulajdonosa nem ma kezdte a szakmát, így nem csoda, ha előző autói közül is szerepelt már oldalunkon írás. Akkor egy igazán egyedi fényezésű VW Golf IV volt a donor, míg most ezt a szerepet a Kloiberaudio csapatánál ezt a VW Caddy tölti be. A külső épp csak a legfontosabb részeken változott. Ilyen például a morcosítás, melynek érdekessége, hogy a gyári motorháztető érintetlenül maradt, - amit egy bőr védő takar, hogy a kavicsfelverődések miatt ne kelljen minden hónapban fényezni ezt a elemet. Az első lámpatestekre rálógó elem gyakorlatilag egy teljesen külön álló alkotás, mely szintén az autó színére lett fényezve. A hófehér külsőt az egyedi matricázás dobja fel, illetve a kontrasztos fekete műanyag elemek, míg a sportos látványt a méretes Dezent felnik és a rajta feszülő gumik hangsúlyozzák.
Lefújószelep | A motortér sem maradt érintetlenül, hisz az alap 1.9 dízel aggregát komoly átalakításon esett át. Mint azt a motorborító műanyag is mutatja már valós TDI-nek minősül az erőforrás, köszönhetően a turbó feltöltőnek és a hozzá kapcsolódó egyéb átalakításoknak. A turbó fütyülését az MMS BOV szelep, míg a szívóhangot és a teljesítményt a méretes direktszűrő növeli. A belső térben is találunk bőven kiegészítőket, ilyen a momo sportkormány, a valtó gomb, vagy a turbónyomás mérő műszer, de egyéb hasznosnak tartott kiegészítőket is felfedezhetünk: ülésfűtés, Mio navigációs rendszer - melyet talán a Kloiberaudio-nál lehet a legjobb áron megkapni - , a gyorshajtás jutalmát elkerülő radar detektor, valamint az autóra és értékeire vigyázó Magicar riasztó, mely messziről és pontosan jelzi azt, ha valaki szeretne bejutni kedvencünkbe.
800W-os hátmasszázs. | A hifi rendszer lelkét a Clarion VRX6570Rz jelenti, mely annak ellenére, hogy nem éppen mai gyerek, még mindig tökéletesen működik és megfelel az elvárásoknak. A kinyíló TFT LCD monitor még manapság is csodának számít, ám mivel ebből a készülékből hiányzik a DVD lejátszó – ami értelmet ad a kijelzőnek -, így a fejünk fölött találhatjuk meg a Clarion VS 714 DVD fejegységet. Nem nehéz kiszúrni a műszerfal tetején csücsülő magassugárzókat, melyek a Hertz 2 utas komponens hangszóró szett részeit képezik, melynek mélyközép hangszórói a gyári helyre kerültek beépítésre. Meghajtásukról az egyedi kialakítású – és így jól pakolható – csomagtér jobb oldalán síkba beépített régi Rockford Fosgate Power szériás 250a2 erősítő gondoskodik, a maga két csatornájával. Szembe vele találjuk a nagyobb testvérét a 800a2-öt, mely 2x200W-tól egészen 1x800W-ig képes a mélyhangszórókat munkára bírni! Ekkora teljesítménynél talán az sem csoda, ha már nem is egy, hanem rögtön 2db mélysugárzóval próbálkozik az ember, így nem csak a hely kitöltése miatt látjuk a csomagtér végében Hertz SPL dupla 30cm-es hangszóróit a zárt kialakítású mélyládában!
Egyéb apróságként, de fontos elemként említhetjük meg az 1 farádos kondenzátort, az Exide XXL 75Ah-s akkut, mely a folyamatos, stabil áramellátás fő pillére, míg a hosszan tartó zenélésről a 12 lemezes Clarion CDC1255z CD tár gondoskodik. |
|